best web design software

PÝTAME SA:


Bolia ťa kríže?
Začal si športovať a pociťuješ bolesti v kĺboch a chrbtici? Je to spôsobené nevhodným výberom pohybovej aktivity alebo jej nesprávnym prevedením?
Potrebuješ kompenzovať nedostatok pohybu, ale nevieš si vybrať vhodnú formu?
Pracuješ v zamestnaní, kde tráviš hodiny sedením?
Pracuješ manuálne, no nikto ti nevysvetlil ako dvíhať správne bremená?
Akú pohybovú aktivitu si zvoliť v staršom veku?

Máme pre teba riešenie...

Predmet: Funkčná Sila s Kettlebell 

Dátum a miesto konania: 02.03. 2019, Rady Active, Košice  

PRE KOHO JE TENTO KURZ URČENÝ?

Športovci (aktívni/rekreační):

- Ako posilniť a nespomaliť?
- Ako byť rýchlejší a výbušnejší?
- Ako zefektívniť prípravu na zápas (futbal, hokej, basketbal, MMA a pod.), či preteky (beh, plávanie a pod.)?
- Ako predísť zraneniam kolien, členkov, chrbtice, či ramien?
- Ako účinne rehabilitovať?

Manažéri:


- Bojuješ s nedostatkom času na pohyb?
- Ako si vybrať vhodnú pohybovú aktivitu?
- Mobilita, sila, kondícia v jednom a bezpečne?

Mamičky:


- Ako denne dvíhať dieťa a neškodiť chrbtici?
- Ako spevniť telo po pôrode?
- Ako efektívnejšie chudnúť?

Staršie osoby:


- Ako bojovať proti úbytku a zhoršeniu funkcie svalov s pribúdajúcim vekom?
- Ako predchádzať pádom a následným zraneniam?
- Ako zmierniť bolesti pohybového aparátu? 



Poznámka: Nenašli ste sa? Kurz je vedený spôsobom, ktorý je vhodný aj pre ľudí s nulovou pohybovou minulosťou.

OSNOVY KURZU

Absolventi kurzu sa dozvedia nasledovné:

1) PREČO VŠEOBECNÉ
- Odpoveď na základnú otázku prečo vôbec využívať kettlebell
- Prečo swingovať a robiť turkish get up (tgu). 
- Vysvetlenie najdôležitejšieho analytického nástroja v cvičení = „risk vs. benefit“
- Možnosti využitia swing a tgu. 
- Kondícia, rehabilitácia, sila, dynamika, prenos do iných športov, senzor regenerácie, silový tréning.
- Z čoho sa učíme my - odporúčaná literatúra.

2) PREČO NEEXISTUJE JEDNOTNÁ TECHNIKA
- Štrukturálne odlišnosti a ich vplyv na techniku cvičenia (panva, stehenná kosť, FAI, platničky...). 
- Štrukturálne odlišnosti a ich vplyv na riziko vzniku zranenia (bolesti krížov a pod.). 
- Ako otestovať tieto odlišnosti (pasívne testy, aktívne testy)? 
- Čo znamená, že sa niekto narodil pre daný šport? 
- Prečo niekto môže robiť 1000 brušákov denne a iný si pri tom zničí chrbát? 
- Prečo nemôže každý vykonávať hlboké drepy a ako to rozlíšiť? 
- Je „butt wink“ škodlivý? Čo ho spôsobuje? Ako sa mu vyhnúť?   

3) POHYBOVÉ VZORY
- Ktoré pohybové vzory tvoria základ nášho bytia? 
- Ktoré pohybové vzory obsahuje cvičenie swing a tgu? 
- Odstredivé sily pôsobiace pri cvičení swing a dôležitosť zrýchlenia. 

4) SPEVNENIE A STABILITA
- Prečo je spevnenie a stabilita chrbtice dôležité? 
- Čo tvorí základ atletického výkonu? 
- Vlastnosti chrbtice ako sen každého stavbára. 
- Čo nás drží pokope? 
- Ktorý sval je najdôležitejší a existuje vôbec taký?
- Koaktivácia svalstva pre vyššiu bezpečnosť. 
- Koncept „superstiffness“. 
- Koncept „brace“ (plus nácvik). 
- Mechanická záťaž, proces vzniku zranenia a ako sa im vyhnúť. 
- Vplyv rýchlosti relaxácie na výkon. 
- Swing ako fantastický nástroj nácviku aktivácia a relaxácie. 
- Swing a balistická metóda. 
- Swing a plyometria.  

5) DÝCHANIE 
- Ako správne dýchať?
- Čo majú robiť rebrá pri dýchaní?
- Ako dýchať pri rôznych výkonoch?
- Musíme stále vydychávať po prekonaní odporu ako sa štandardne odporúča? Aké sú riziká?
- Prečo vťahovanie brucha nie je dobrý nápad? 
- Testy a drily.  

6) PÔSOBNIE SWING A TGU   
- Zapojenie svalstva pri cvičení swing a tgu. 
- Môže pomôcť swing pri bolestiach chrbta? Môže uškodiť? Ako to rozlíšiť?
- Prečo môže tgu skvelo rehabilitovať ramená? 
- Prečo môže swing pomáhať v znížení rizika poranenia kolien?
- K akým strihovým silám a kompresii dochádza pri cvičení swing?
- Môže swingovať každý?
- Čo spaľuje viac kalórií, beh či swing?
- Prečo aj Bruce Lee cvičil swing? Ako si ho upravil?
- Swing a vzpieranie. 
- Použitie kettlebell a hormonálna odozva. 
- Aký je vplyv cvičenia swing na zvýšenie sily, či vertikálneho výskoku?
- Akým mechanizmom môže cvičenie swing pomôcť v predchádzaní pádov? 
- Môžu ísť pri swingu kolená dopredu?
- Prečo neswingovať nad hlavu? 
- Tgu a hypermobilita. Sú riziká? Ako ju otestovať? 

GALÉRIA

ČO O NÁS POVEDALI

Pýtali sme sa absolventov: Odporúčili by ste náš kurz?

"Áno, určite by som odporúčil váš kurz. Keď sa chce človek niekam posunúť, tak sa musí postaviť zo zadku a začať niečo robiť. A napr. začať vaším kurzom.."


 "Určite by som tento kurz odporúčil každému, kto buď cvičí, alebo plánuje cvičiť s KB. Mať správnu techniku je základ a je jedno o aký šport, alebo cvik ide. 

Stravit den s ľudmi na tak vysokej profesnej úrovni splnilo všetky moje očakávania."

"Kurz by som určite odporučil, najmä pre výbornú atmosféru a profesionálny prístup. Veľmi vyzdvihujem vašu snahu podeliť sa o nadobudnuté vedomosti a to, že ste sa nesnažili nám dokázať že nič nevieme, ale z nás vyťažiť maximum. To nie je na kurzoch samozrejmosťou aj keď by to tak malo byť." 

"Absolvovanie kurzu jednoznačne odporúčam, pretože poskytuje množstvo užitočných informácií mimo swing a tgu (dýchanie, strečing...) a ten kto sa ho zúčastní si dokonale osvojí správne vykonávanie týchto dvoch cvikov. V teoretickej časti všetko vysvetlené a názorne ukazované tak, aby pochopil každý. Počas praktickej časti je každý účastník individuálne upravovaný k správnej technike vykonania cviku a upozornený na jeho konkrétne nedostatky, čo môže aktívne využiť, zapracovať na nich, a tým sa zlepšit celkovo. Príjemná atmosféra a ochota zodpovedať na otázky a všetko vysvetliť. Oceňujem aj to, že človek neodchádza domov automaticky s certifikátom o absolvovaní, ale musí na sebe ďalší mesiac pracovať, posielať videoukážky a ukázať teda, že aktívne pracuje na svojom progrese."

"Kurz by som samozrejme odporúčal každému. Možno si veľa ľudí povie, ze 130€ za kurz, ktorý nieje ani akreditovaný, sú vyhodené peniaze. Avšak až počas kurzu si uvedomí, že vedomosti, ktoré tam naberie stáli za to! Ja som nepatril medzi tých, čo by na kurz išli s obavami. Vedel som, že ma čakajú hodiny strávene s ľudmi, ktorí vedia co rozprávajú a v danej oblasti sa skutočne vyznajú. Mne všetko splnilo očakávania. Robíte veľmi dobrú robotu!" 

"Kurz by som určite odporúčil a ak budete este robiť Bratislavu, tak rád prídem znova, pretože jediná chyba bol nedostatok času. Čakal som, že bude váš kurz super, ale prekonali ste očakávania. Som rád, že som sa s vami spoznal osobne. Klobuk dole pred vami a držím palce do budúcna." 

CENA

Naša škola nekončí rozlúčkou po celodennom vzdelávaní

Čo majú absolventi v cene kurzu? 

- Individuálne posúdenie techniky s konkrétnym tréningovým odporúčaním pre nasledujúce týždne
- Priestor pre individuálne konzultácie počas kurzu 
- Telefonické, online a osobné konzultácie v rámci témy, v priebehu určeného obdobia od absolvovania kurzu do vykonania otestovania (až potom udeľujeme certifikát)
- Certifikát o úspešnom ukončení Školy s uvedením konkrétne absolvovaných predmetov
- Aj po ukončení Školy a udelení certifikátu naďalej pokračuje možnosť konzultácií s jedným z lektorov Školy v rámci predmetnej témy
- Prednostné právo pre absolvovanie ďalších predmetov, o ktorých uskutočnení budú včas, a priamo informovaní formou pozývacieho mailu
- Pozornosť v podobe občerstvenia a spoločného obedu počas kurzu

Čo odporúčame po skončení kurzu?

- Pravidelnú prácu na cvičeniach a odporúčaniach, ktoré absolventi dostanú
- Proaktivitu (záujem získať certifikát o úspešnom ukončení Školy musí byť predovšetkým na strane absolvenotv, preto samostante, bez nášho vyzvania, konzultujú techniku).  

Dátum a miesto konania: 02.03.2019 (sobota), RADY ACTIVE (v priestoroch haly Xtreme Sport Centra), Trieda KVP 1, 04023, KOŠICE
Čas: od 08:00 do 17-18:00
Cena: 150,- eur 

PRIHLÁSENIE

Formulár pre prihlásenie 

     Poznámka: V prípade otázok pred samotným prihlásením, nás kontakujte na:

  • radyactive@gmail.com
  • info.mojosobnytrener@gmail.com